#19day

Tak jak zapowiadałyśmy, dzisiejszy dzień polegał tylko i wyłącznie na odpoczynku. Późno wstałyśmy, w lodówce były pustki, więc poszłyśmy do pobliskiego marketu po zakupy na śniadanie. Po powrocie przyrządziłyśmy pyszną jajecznicę, którą zagryzłyśmy chrupiącymi grzankami. Spakowałyśmy i udałyśmy się do wypożyczalni rowerów, żeby mieć czym się poruszać po miasteczku. Pojechałyśmy na plażę. Tam zostawiłyśmy rowery i z deptaka zeszłyśmy na ciepły piasek. Jak się okazało do morza był spory kawałek drogi. Gdy w końcu znalazłyśmy się nad jego brzegiem, rozłożyłyśmy ręczniki i od razu sprawdziłyśmy temperaturę wody, wbiegając do niej. Przez cały dzień towarzyszył nam algorytm: pływanie, opalanie, czytanie książek. To wszystko przeplatane było zmienianiem miejsca plażowania, ze względu na przypływ. Ogromna plaża była dla nas niemalże prywatna. Gdy nasza skóra zaczęła przybierać niebezpiecznie czerwony odcień, zebrałyśmy nasze rzeczy i wybrałyśmy się zjeść coś w barze na brzegu morza. Obsługiwał nas przemiły kelner, z którym miałyśmy okazję dłużej porozmawiać. Kiedy dowiedział się, że jesteśmy w trakcie podróży po Europie, zdziwiony zapytał co w takim razie robimy na tej wyspie. Okazało się również, że odwiedził nasz kraj podczas wycieczki szkolnej, zatrzymując się w Wieliczce. Przy wyjściu polecił nam zwiedzenie jeszcze jednego holenderskiego miasta. Po późnym obiedzie, wróciłyśmy do domu, z przerwą na karmienie koni sąsiada. Spalone od słońca, jemy owoce i relaksujemy się przy serialu. Ciao (nas piecze)!

Tłumy na plaży.

Homemade breakfast.

Może morze.

Łapiąc witaminę D.

Nie wiadomo od czego zacząć.

Podoba nam się tu. Zostajemy.